marți, 16 februarie 2010

As vrea sa schimb foarte multe lucruri

As vrea sa schimb lumea in care traim dar cum? Un filozof spunea ca lumea in care traim este cea mai buna dintre lumile posibile insa eu nu vad asta. As vrea sa am puteri nesfarsite si sa rezolv totul doar prin cateva cuvinte. Dar dorinta mea este imposibila. Cum as putea face? As vrea sa schimb foarte multe dar nu am curajul si nu stiu cu ce sa incep. Suntem constienti cu toti ca ASA NU ESTE BINE insa cu toate astea ne complacem si speram ca ne va fi mai bine. Dar daca nimic nu se schimba e in zadar.Voi ce a-ti schimba? Eu in primul rand as schimba mentalitatea oamenilor, apoi conducerea(oamenii politici), conceptiile invechite si oamenii corupti, birocratia, alimentatia,invatamantul, sanatatea s.a.m.d. Va las pe voi sa continuati pentru ca sunt sigura ca aveti multe de spus.

2 comentarii:

  1. Eu cred că în primul rând pentru a schimba ceva trebuie să ne schimbăm pe noi înșine. Trebuie să învâțăm să fim altfel, să ne autoeducăm, să ne cenzurăm reacțiile și acțiunile deplorabile, să gândim mai mult înainte de a face anumite lucruri pentru a le face cu cap...Poate atunci, când noi suntem demni să fim considerați oameni, atunci poate fi schimbat cu adevărat ceva. E adevărat...sunt politicieni ignoranți și corupți, sunt mentalități reduse, sunt multe bătăi de joc...dar toate țin și sunt direct influențate de fiecare idivid în parte...deci, eu cred că putem schimba lumea doar schimbându-ne pe noi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. In februarie 2010, nu aveai curaj sa schimbi ceva...
    Te intreb si eu, fiindca-mi place blogul tau din cate am citit asta-seara: suntem in septembrie 2010 - De ce nu ai curaj? S-a schimbat cu ceva acea afirmatie a ta dupa atatea luni?
    Astept comentariul tau, mersi!

    RăspundețiȘtergere