marți, 3 august 2010

Astazi imi doresc ALTCEVA



Nu am mai scris de mult timp. Multa lume m-a uitat si simt acum nevoia sa comunic cum nu am mai facut-o de mult cu speranta ca macar scrisul ma va scapa de uitarea celorlalti.

Ma grabesc sa deschid usa sufletului dar nu fara teama ca imi voi trezi ganduri demult adunate si adormite. Simt ca nu-mi gasesc locul si simt ca timpul e colorat in culori ce nu mi se potrivesc. Simt ca vreau sa le dau liber gandurilor si sa concendiez toate grijile pamantului. Doresc liniste interioara, iubire, multa iubire. Vreau sa ma iau la tranta cu zilele, sa trisez si sa insel universul.




Doresc o uitare totala de mine. Nu vreau sa ma mai simtiti printre voi. Da. M-am razgandit. Vreau uitarea voastra.

Astazi imi doresc ALTCEVA.

Poate maine gandurile de azi imi vor parea nesabuite si poate le voi regreta, dar ele sunt acum suvoiul ce tasneste din adancul inimii si framantarea le rostuieste pe hartie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu