vineri, 4 iunie 2010

O clipă din trecut...


Eu : "Mă aştepţi să-mi întinzi o mână, să-mi spui că ţi-a fost dor, un dor nebun de mine. mă aştepţi să-mi spui că nimic nu se compară cu mine, să-mi spui că eu sunt totul pentru tine, să mă iei în braţe...Nu sunt aici azi...nu voi ajunge nici mâine..."

El : " Ştii ceva? eu am vrut să-ţi ofer dragostea mea...tu n-ai acceptato...dragoste cu forţa nu vreau...nici dragoste amânată nu vreau...dacă tu încă crezi că eu mi-am dorit altceva decât să fim împreună e treaba ta...nu mă mai chinui să-ţi demonstrez că oricum o fac în zadar...sincer nu-mi place decizia pe care ai luat-o, dar nici să stau în genunchi să mă rog de tine să fim impreună nu o să fac. E alegerea ta. Dacă vrei să mai vorbeşti cu mine vreodată mă poţi suna, îmi poţi da mesaj...însă crede-mă că nimic nu va mai fi ca acum...Acum eram dispus să fim împreună, să te iubesc...însă refuzul tău mi-a tăiat tot elanul."


Nu a fost iubire, a fost o scurtă nebunie din care ne-am trezit. N-a fost nimic din ce-a putut să fie şi ce-a putut să fie s-a sfârşit...Dacă-am crezut c-ar fi putut să fie ceva mai mult decât ce-a fost, ne-am înşelat!

Poate uneori am spus "nu" când trebuia să fie "da". Poate am fost egoistă, am vrut doar sa-mi oferi fără să aştepţi ceva în schimb. Poate am vrut sa-mi ştergi lacrimile fără să mă atingi, să-mi vorbeşti doar din priviri, fără cuvinte...

Nu ştiu exact ce am vrut, cert este că acum ai rămas doar o clipă din trecut pe care o reînviu uneori dar de teamă o alung...

2 comentarii:

  1. Mesaj diresc, din adancul inimii. Stii ce e trist? De obicei mesajele sublime se adreseaza unor idioti insensibili si incapabili de a le aprecia. Cu toate astea fii mandra de sufletul tau sincer si nobil in simtiri. :) imi place cum ai scris !

    RăspundețiȘtergere
  2. o simpla întrebare va pun și eu... de ce majoritatea bloggerilor tineri, au fundalul negru la blog?

    - Detest culoarea neagra :(

    RăspundețiȘtergere