miercuri, 22 septembrie 2010

Azi stiu ca imi pare rau. Maine stiu ca e doar o alta zi.



Azi regret fiecare cuvant pe care trebuia sa ti-l spun, si nu ti-l-am spus. Azi imi amintesc fiecare moment in care m-ai privit, iar eu nu ti-am zambit, si trebuia s-o fac! Au fost atatea clipe in care as fi putut sa te inteleg, si totusi nu am facut-o. Au fost atatea cuvinte ce te-au ranit doar pentru ca vroiam sa simti si tu durerea pe care eu o simteam. Azi imi pare rau ca am vrut sa renunt sa mai lupt pentru tine si ca am vrut sa te las sa iesi din viata mea. Te-am mintit de multe ori doar pentru ca imi era frica sa nu te pierd. Nu am stiut sa fiu prietena ta cand ai avut nevoie de mine, nu te-am auzit atunci cand ai vrut sa fii ascultat. Au fost multe momente cand stiam ca vrei sa ma vezi, insa eu am spus nu. Imi amintesc fiecare moment in care te-am suparat, si am facut-o intentionat.
Imi amintesc ca tu te purtai bine cu mine mereu, desi eu ti-am dat toate motivele sa nu o faci.
Te rog sa na ierti pentru lacrimile care le-ai varsat pentru mine.

Te rog sa ma ierti pentru ziua in care nu o sa te imbratisez, desi stiu ca tot ce imi voi dori atunci va fii sa imi pun mainile in jurul tau si sa nu-ti mai dau drumul.

6 comentarii:

  1. Opreste!!! Opreste acest sir dureros si inutil de smiorcaieli si mai ales cererile umile de iertare! Cine ar putea sa aiba cuviinta sa iti acorde iertare! O fi existand un asemenea om in carne si oase. De necrezut! Lasa iluziile si treci la implinit vise!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog sa ma ierti pentru ziua in care nu o sa te imbratisez

    Crezi ca te va ierta????

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu doar ca se va purta bine cu mine, asa cum a facut-o mereu si cu timpul ma va si ierta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te baza pe asta :) Oamenii se mai schimba. Poate nu se va purta cum te astepti

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb titlu!...

    Am încercat să-ţi mai scriu odată aici, dar, din cauza unor probleme tehnice, comentariu meu n-a mai apărut. Totuşi, îţi spun acum, cu mâna pe inimă, cu gândul meu bun, că viaţa e prea scurtă pentru regrete. Şi că, dacă vrei să schimbi ceva, acum e momentul s-o faci. Altfel, s-ar putea să fie prea târziu, mult prea târziu...

    RăspundețiȘtergere