duminică, 11 aprilie 2010

Cum imi mai consum energia


In sfarsit acasa. Am febra musculara de atata mers pe jos. Unde am fost? La tara in sat Seuca, comuna Calnic (jud.Gorj). Daca da-ti un search pe google o sa vedeti ca e vorba despre un sat uitat de lume, izolat de restul judetului. Scoala din sat s-a inchis, iar copiii care mai sunt, sunt nevoiti sa faca naveta la Pestisani sau la oraş, multi dintre ei pe jos. Este a 2-a oara cand merg acolo. Prima oara am mers la inmormantarea bunicii, dar cu cineva cu masina acum vreo 8-9 ani. Acum locuieste acolo bunicul si cu un unchi. Fratii mei au crescut acolo. Cand erau mititei mergeau in vacanta. Eu si sora mea am crecut la o alta bunica tot in Gorj dar intr-un sat mai de Doamne Ajuta ca sa zic asa. Ei bine cat credeti ca am mers pe jos? Vreo 8 km daca nu mai mult. Nu singurica pentru ca eu nu aveam de unde stiu traseul si nici nu aveam curajul asta. Am mers cu mamicuta mea. Drumul a fost anevoios, pentru ca este pe coline si mai trece si prin padure. Noroc ca am avut parte de o vreme frumoasa, peisaj de primavara si multa liniste. Cantecul pasarilor rasuna pretutindeni, racoarea, miresmele si aerul curat ne invaluia placut. A fost o adevarata incantare sa adunam tamaioare. Am scos cateva cu radacini pentru a le planta in gradina de la bloc. Am facut aproximativ doua ore de mers . A doua zi ne-am trezit de dimineata pentru a merge la biserica unde am stat cateva ore in picioare pentru slujba de pomenire a mortilor. Plus cat am mai stat si la cimitir...insa acolo m-am bucurat sa o vad pe Cristiana, o ruda mai indepartata care are 6 anisori acum pe care nu am vazuto de 2 ani de cand s-a mutat din oras. Atunci o vedeam zilnic pentru ca era in grija noastra. Are si ea bunicii tot acolo. Imi sunt foarte dragi copii si m-am bucurat sa o revad chiar si pt o clipa.
Mersul pe jos slabeste asa ca nu am de ce ma plange pentru ca sigur am ars caloriile de la sarbatorile de paste si parca am si o stare mentala mai buna. Sincera sa fiu mi-ar place sa merg mai des pe jos, sa fac din asta o activitate aproape zilnica. Insa nu-mi propun sa refac curand traseul pana la Seuca, poate pentru ca la intoarcere am fost mai putin norocoase pentru ca a plouat in noaptea de dinaintea plecarii si a fost foarte mult noroi, iar asta nu a fost prea placut, plus un vant rece ca bonus . Cu toate astea a meritat, eu asa zic, pentru ca s-a bucurat al nostru batranel sa ne vada si a fost asa ca o incarcare a bateriilor cu toate ca ma dor picioarele de imi vine sa ma trantesc in pat si sa nu ma mai misc de acolo:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu