joi, 20 mai 2010

Mi-e sete de iubire


Apa de ti-o cer atunci cand mi-e sete, iubire se cheama. Vreau sa-mi dai buzele tale cand mi-e gatul uscat si mi-s buzele arse si insetate , vreau sa gust stropii de iubire ai ploii care cade peste gura ta. Vreau sa dormim impreuna si sa ma trezeasca mana ta. Sa ma imbratisezi iar eu sa ma prefac ca dorm. Sa imi tin respiratia ca sa nu ma auzi frematand. Iar intr-un tarziu sa ma doboare din nou setea de tine. Sa iti caut buzele in intuneric...


Azi, pur si simpliu, mi-e sete. Ti-as spune sa imi ucizi setea cu tine sau sa dispari pentru totdeauna si sa ramai doar o senzatie, dar simt ca nu pot face asta.
Am ajuns să traiesc cu tine intr-o lume a mea unde suntem fericiti, puternici si e foarte multa linişte...

In realitate mi-e doar Sete, dar degeaba beau...

3 comentarii:

  1. setea de iubirea doar intr-un fel se stinge..iubind.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Kid4ever nici aici nu scap de tine? Joke!
    Frumos tare ceea ce ai scris tu aici vyo!
    O zi buna si frumoasa va urez amandurora [kid & vyo]

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos dar nu sunt cuvintele unei persoane care iubeste cu adevarat.
    Mai degraba cuvintele unei ispite venite nu din inima ci din dorinta de a impresiona.
    In fond iubirea e mai simpla de atat.
    App kid4ever .. iubind doar intensifici acea "sete de iubire", stingi altceva dar in nici un caz setea de o iubire sincera.

    RăspundețiȘtergere