miercuri, 5 mai 2010

Oricum


"Oamenii sunt adesea neînţelegători, iraţionali şi egoişti…
Iartă-i, oricum.


Dacă eşti bun, oamenii te pot acuza de egoism şi intenţii ascunse…
Fii bun, oricum.

Dacă ai succes, poţi câştiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi…
Caută succesul, oricum.

Dacă eşti cinstit şi sincer, oamenii te pot înşela…
Fii cinstit şi sincer, oricum.

Ceea ce construieşti în ani, alţii pot dărâma intr-o zi…
Construieşte, oricum.

Dacă găseşti liniştea şi fericirea, oamenii pot fi geloşi…
Fii fericit, oricum.

Binele pe care îl faci astăzi, oamenii îl vor uita mâine…
Fă bine, oricum.

Dă-i lumii tot ce ai mai bun şi poate nu va fi niciodată de-ajuns…
Dă-i lumii tot ce ai mai bun, oricum.

La urma urmei, este între tine şi Dumnezeu…
N-a fost niciodata între tine şi ei, oricum"

Maica Tereza

3 comentarii:

  1. multumesc pentru sfaturi..o sa tin cont ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. tare :)
    are si arssura o melodie.. versurile un pic schimbate, insa mesajul e acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  3. STOP CRYING ȘI CĂUTARE PENTRU CĂLĂTORI DE IUBIRE SPELL ONLINE NU SE CĂUTĂȚI MAI MULTE PENTRU SOLUȚIA DUMNEAVOASTRĂ, RESTORE MAI MULTE ȘI RELAȚIA ACUM ACUM CU AJUTORUL DR Ogogo SPELL TEMPLE

    Totul a inceput anul trecut in mai cand sotul meu a vizitat Elvetia pentru un Programat care a durat doua luni. Cand sotul meu sa intors acasa, am observat cateva schimbari in caracterul de dragoste fata de mine si copii, Tot ce fac pentru ai face fericit devine iritat si naibii La întâmplare pleacă de acasă și se întoarce cu întârziere, mai devreme că el caută o vocație în Elveția din nou pe care i-am acordat gândirea care îl va face fericit, dar spre surprinderea mea cea mai mare nu am știut niciodată că a fost sfârșitul căsătoriei noastre, dacă nu pentru dr. Ogogo Căsătorie cu salvare, sincer, am fost atât de zdrobită când soțul meu de 6 ani m-a părăsit și m-am mutat în Elveția pentru a fi cu o altă femeie. Durerile mi-au fost prea mult pentru a suporta că nu mai pot suporta. Așa că a trebuit să mă întorc la internet pentru ajutor până când am aflat că Dr. Ogogo a fost adevărata afacere. Am încercat tot ce știam, iar cu vrăji, binecuvântări și puteri magice extraordinare, ai făcut toată munca Pentru mine, care mi-ai garantat un rezultat pozitiv în 48 de ore, soțul meu Ex a revenit la mine și a fost remușcat pentru tot ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt fericită din nou. Mulțumesc tuturor, domnule. Vă rugăm să cineva de acolo, care are o problemă similară ar trebui să vă rugăm să contactați dr ogogo prin e-mailul său (drogogodspellcaster@gmail.com) sau să-l adăugați pe ce-sapp cu numărul său de telefon +2347058565432 vă promit viata ta de dragoste va fi restaurat

    RăspundețiȘtergere