vineri, 26 martie 2010

Ce crezi despre bani?


Hai sa vorbim despre bani. Te invit draga cititorule care imi treci pragul sa-mi raspunzi la intrebari si sa ma aprobi sau dimpotriva sa imi spui cu ce gresesc si care e gandirea ta. Avem nevoie de bani , acest lucru este sigur, dar e necesar sa intelegem profund relatia noastra cu acestia.

1.Cum definesti cuvantul "bani"?

O necesitate fizica care a luat o insemnatate exagerata din punct de vedere psihologic. depindem de ei pentru buna noastră stare şi dispoziţe, sunt grija zilnica a celor care nu ii au si a celor care au prea multi de a avea si mai multi.

2.Sunt banii importanti pt tine?

Nu sunt cel mai important lucru in viata dar sunt o prioritate. Sanatatea este primordiala. Ce folos daca ai bani, daca nu poti sa-ti cumperi sanatate?

3.Banii aduc fericirea?

"Banii n-aduc fericirea dar o intretin". Sunt total de acord. Este nevoie de bani pentru un trai decent. Multe lucruri nu le poti face fara bani. Cele trei necesitaţi primare sunt hrana, adapost si imbracaminte, pe care trebuie sa ti le satisfaci. Deci pentru oamenii cu un trai decent si pentru cei saraci si foarte saraci banii aduc fericirea. Numai despre cei extremi de bogati este valabila expresia "banii n-aduc fericirea" pentru ca zic eu ca in viata nu poti avea noroc in toate. Si evident ei au alte lipsuri ce le aduc nefericirea.

4.Are banul valoare?

Banul in sine nu are nici o valoare, el primeste valoarea pe care noi i-o dam.

5.Ti-ai lasa copii in grija rudelor pentru a munci in strainatate pt a le oferi o viata mai buna?

Copiii de astazi vor fi parintii de maine. Daca le-as oferi eu tot ce au ei nevoie, material ma refer, nu ar sti sa aprecieze oamenii si viata asa cum ar face-o daca i-as lasa sa isi castige existenta singuri. Ia-s tine cat mai aproape de mine. Asta e cel mai important.

6.Ti-ai parasii iubita/iubitul pentu 1 milion de euro?

Iubirea nu se cumpara si nu se vinde. Clar, nu.

7.Ce ai face daca ai fii miliardar?

Mi-as asigura viitorul meu si al familiei. Mi-as ajuta rudele si prietenii dar si pe cei nevoiasi si bolnavi.

8.Cum ar fi viata daca nu am mai avea grija banilor?

S-ar schimba mult in bine. Nu ar mai exista saracie si nu ar mai fii atata rautate si discriminare sociala.

2 comentarii:

  1. despre banii se poate discuta ore in sir ... sincer pentru mine bani nu au valoare atata timp cat stiu ca eu sunt o valoare ...
    D-ZEU E CEL MAI BUN PRIETEN CARE NU TE LASA .... Prin iubire si adevar poti fii tu insuti .... doar iubind simti ca traiesti ...
    nu ma intereseaza valoarea banilor atata timp cat stiu ca dumnezeu a facut sa fiu eu o valoare si nu banii......
    in special despre fericire : exista acolo o lumina care prinde viata si traieste in tine ... daca tu esti increzatoare in tine lumina aceea esti tu .... viata e un dar pe care nu-l poti cumpara cu toti banii din lume .... fericirea esti tu .. findca traiesti .. banii vin si pleaca

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi permit sa raspund si eu la intrebarile la care ai raspuns tu, deși,in mare masura, sunt de acord cu ce ai raspuns tu:P.
    1. "banii" sunt un concept inventat pentru a face diferente intre oameni...a aparut ca o necesitate a celor mai instariti de a-si arata superioritatea celor mai slabi...din pacate,banul a devenit o credinta acum...si a inlocuit de mult in vietile unora figura divina
    2. sunt importanti cat sa supravietuiesc. Nu vreau sa traiesc pentru bani, ci vreau sa am atati bani cat imi sunt necesari pentru a trai decent. Consider ca cei ce ajung sa traiasca pentru bani nu sunt niciodata liberi si nici impliniti pentru ca mereu vor fi sub robia banilor
    3. Banii aduc o fericire aparenta. Fericirea adevarata o aduce implinirea, si aceasta nu poate fi obtinuta cu bani ci mai mult in absenta lor
    4. Pentru cei mai practici da. Social vorbind are mare valoare. Pentru mine singura valoare pe care i-o pot atribui este aceea de distrugator de suflete
    5. Am incredere in parinti, dar as sta departe de copii mei, orice oferta as primi
    6. In niciun caz...e lucrul pe care il urasc cel mai mult...sa renunti la sentimente si la suflet pentru o gramada de hartii
    7. Nu as fii miliardar
    8. Ar fi cu putin mai buna decat e acum...sunt si alte probleme la fel de mari cum sunt banii ce ne nimicesc si ne distrug statutul de OAMENI

    RăspundețiȘtergere