joi, 11 martie 2010

Pro sau contra infidelitatii?


Ce ai face daca ai afla ca persoana pe care o consideri sufletul pereche, cu care ti-ai facut juraminte de iubire si planuri de viitor te insala? O ierti, o indreptatesti, ii raspunzi cu aceeasi moneda sau rupi definitiv relatia? Studiile arata ca 75% dintre femei sunt dispuse sa-i ierte pe partenerii lor cand calca stramb si cu toate astea principala cauza a divorturilor este INFIDELITATEA. Mie nu mi s-a intamplat sa fiu inselata. Sau nu am aflat eu. Daca as afla nu cred ca as putea lua o alta decizie decat despartirea. Consider ca daca as trece peste si as mai da o sansa relatiei nu as putea sa mai am incredere si nici nu as putea uita vreodata.
Si daca ar fi sa se intample ca eu sa fiu atrasa de altcineva si sa-l insel (adica sa merg pana la capat, sa am relatii intime cu altcineva)as prefera sa fiu corecta si sa iau hotararea de a ma "angaja" in relatia respectiva, renuntand la actuala. Nu as fi in stare sa-i spun vreodata "te-am inselat". Probabil i-as ascunde motivul despartirii daca el nu l-ar afla.
Pt mine ar fi o greseala de neiertat si din partea mea si din a lui. Si daca ar fi sa-l insel si sa realizez ca am facut o greseala si cel pe care mi-l doresc nu e altul decat el as prefera sa sufar decat sa stiu ca imi va reprosa mereu asta pentru ca stiu ca si eu la fel as face...



Tu esti pro sau contra infidelitatii?Te invit sa-ti expui argumentele daca doresti acest lucru.

Un comentariu: