marți, 9 martie 2010

Poezii




Cand eram prin anii liceului m-am gandit sa incerc sa compun poezii, am zis sa imi descoper vreun talent ascuns dar mi-am dat seama ca nu am vocatie. Insa coleguta mea de banca imi scria la spatele caietelor uneori si in timpul orelor cate o poezie care ii venea in minte sau compusa din inspiratia de moment. Si cu acordul ei am sa le postez pentru ca se merita citite si mie imi plac foarte mult mai ales ca sunt "de love" si sunt speciale. Imi promise ca o sa-mi mai trimta pentru ca a mai scris intre timp dar ca sa nu fiu egoista o mai las si pe ea sa le posteze pe un viitor blog pe care probabil o sa il creez cand o sa ma viziteze.


Thanatos


Dorisem o privire ca sa-mi dai
Doar o secunda mi-ar fi fost de ajuns
Mi-ai fi deschis o poarta catre rai
De-apoi privirea in laturi s-ar fi dus.


Nu ti-am cerut sa te opresti din drumul tau
Ma intreb acum de ce-ai facut-o oare
Sa-mi dovedesti ca-n lume e mult rau
Sa-mi faci iubirea a fii muritoare.


Ce-mi pasa mie,de nimic nu-mi pasa
Nici inima ranita sa plang nu ma mai lasa
Si soarele de veacuri n-a mai stralucit
Si vag mi-aduc aminte:Thanatos te-am iubit.




Sclava iubirii n-oi mai fi...


De-ar fi sa pleci,sa nu te uiti in urma
Caci regretul tau durerea nu mi-o curma
Sa pleci spre tari straine,sa pleci spre infinit
Sa uiti c-atatia ani o fata te-a iubit.
Pe culmiile placerii vei deveni vestit
Dar in cusca iubirii te vei gasi ranit
Inchis c-o veche cheie si-un lacat ruginit
Eu n-oi mai fi acolo,eu nu te-oi mai salva
N-oi mai fi biata fata,n-oi mai fi sclava ta
Sclava iubirii n-o sa fiu de astazi inainte
N-o sa ma imbat ca altadat' din doua dulci cuvinte.



Trimite-mi


Trimite-mi o floare in zori
Cand luna dispare cu toti ai noptii nori
Cand ielele pier si doar tu revii
Cu bratele calde,cu ochii blanzi si vii


Trimite-mi in noapte saruturi in dar
Cand soarele apune doar sa rasara iar
Cand stelele vegheaza tacute un vis
In care impreuna iubind ne-am inchis.



Ce e iubirea?


Ce e iubirea?O lupta dintrea iad si eden
Cu ispitiri din iad si cu placeri din eden
O calda zi de vara cu norii cenusii
O clipa de durere si mii de bucurii
E ca o boala dulce,o boala fara leac
E un mister ascuns in flori de liliac.



Indragostitul


Cand pieptu-mi se frange de atatea suspine
Te chem cu blandete-Hai vino spre mine
La doruri cazute fara de vrere
In vaduri de chinuri si de durere.


Cand ochiu-mi e plin de vazuri de patimi
Asteapta-n tacere prin rauri de lacrimi
O mana lasata sa cada-n a cere
Inimii mele o vorba-n tacere.


Dar mana nu vine sa dea alinare
Nu cere macar nici indurare
Si pasi-ti se indreapta cum ii sti tu
Spre lumea larga,spre mine nu.





P.S:Sunt sigura ca v-au placut si ca v-au sensibilizat si probabil unii v-ati si regasit in aceste randuri atat de frumos scrise.

2 comentarii:

  1. suns ca un rau ce din adancuri suspina
    scrise din abisul inimii
    un izvor de sesibilitate
    o veronica micle reincarnata in versuri
    un geniu ce nu are moarte
    plin de modestie
    un inger ce-si creste aripile
    prin poezie
    hranindu-se cu inima

    RăspundețiȘtergere
  2. l-a ajutat pe prietenul meu care devenise depresiv

    RăspundețiȘtergere