vineri, 12 martie 2010

Vin la tine (I turn to you)

Cand lumea este mai neagra decat pot eu sa inteleg, cand nimic nu se intampla asa cum ar trebui, cand cerul devine gri si nici un final nu se intrezareste, cand nu pot dormi in noaptea singurateca, ma intorc la tine ca o floare care se inclina la soare. Asa vin eu la tine, caci tu esti unicul care ma pune pe picioare cand sunt la pamant.
Cand sunt cuprinsa de teama atunci atingerea ta ma linisteste. Imi dai curaj, topesti gheata. Cand am nevoie de incurajare, cand am nevoie de sufletul tau, vin la tine.
Unde m-as duce, ce m-as face daca n-ai mai fi alaturi de mine?
Sper numai ca in ziua in care te vei rataci pe drum sa poti veni la mine asa cum eu vin la tine.

Un comentariu:

  1. O vorba, un cuvant sau poate doar un caracter rupt de realitate si lipit acolo unde cred eu ca isi are locul. Sa-mi spui cand ai sa vrei din nou sa visez si cand incetezi a mai vorbi.Intotdeauna in dragoste balanta nu este egala , intotdeauna cineva trage cu dintii si se chinuie . Cat despre dorinta ta ... nu cred ca se va indeplini prea curand : )

    RăspundețiȘtergere