sâmbătă, 13 martie 2010

Te simti singur?


Daca ai puterea sa iubesti fara sa intrebi pe ceilalti de-i bine, daca ai vointa sa invingi in lupta pe care altii si-o doresc victorie, daca ai taria sa nu pleci ochii atata timp cat n-ai gresit, daca ai frumusetea si vrei sa o pastrezi, nu ezita. Omule...ia-le cu tine si invata sa te bucuri...Daca ai suflet incearca sa te mai gandesti si la sufletul altora!...Daca inima ai, nu face alte inimi sa lacrimeze...! Si daca le ai pe toate acestea, traieste in mijlocul oamenilor si niciodata singur nu vei fi!

4 comentarii:

  1. Nu stiu cum e mintea ta, dar a mea e virgina. Am emotii si ma tem ca nu cumva sa fie doar o chestie de moment, sa cedez si sa ofer totul pe tava fara sa primesc nimic. Se intampla si fenomenul asta si cineva sigur se bucura, pacat ca nu sunt eu acea persoana. Acum nu sunt prea optimist, ma ingrijoreaza faptul ca vad tot mai multe chipuri triste si asta ma pune pe ganduri

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori si eu ma tem sa ma supun unor astfel de reguli pentru ca nu ma aseaman cu ceilalti dar totusi parca sunt la fel ca si ei desi mi-as dori sa fiu mult mai altruista.mi-e teama ca desi fac bine mi se va plati cu rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. La colt de strada gasesc fericire, dar linistea nu-i nicaieri. Inca de cand pasii mi se duc spre destinatii dorite, inca de-atunci, cainii ma latra, iar pisicile figurante sunt cele ce-mi taie calea. Sunt plictisit de repetitie, nu vreau bisul din concerte, sunt plin de nimic, iar totul e apreciat intr-un mare fel. Mai e ceva si din tacere?

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori, oricat de mult ai respecta aceste principii frumoase ale vietii, tot singur te simti...am trecut prin astfel de momente, si cred, ca unul din cele mai grele sentimente este acela al singuratatii...

    RăspundețiȘtergere